Szanowni Państwo,
(🇬🇧 ENG below)
📣Już 24 lipca odbędzie się Seminarium naukowe „Szkoły Doktorskie to Nasza Przyszłość” stanowiące zwieńczenie I edycji realizowanego projektu!
💻Seminarium odbędzie się w formie zdalnej za pośrednictwem platformy MS Teams.
🇵🇱Seminarium prowadzone będzie w języku polskim. W późniejszym terminie zostaną do niego wgrane napisy w języku angielskim.
👤Wydarzenie skierowane jest do studentów, doktorantów, dyrektorów szkół doktorskich oraz wszystkich innych osób zainteresowanych tematyką kształcenia w szkołach doktorskich.
1️⃣Podczas I części wydarzenia przedstawimy raport końcowy zawierający informacje o założeniach projektu i efektach jakie udało się zrealizować Zespołowi Projektowemu.
2️⃣Podczas II części wydarzenia odbędą się 3 panele dyskusyjne – wystąpienia prelegentów oraz sesja Q&A.
🔹I Panel – Kim jest doktorant szkoły doktorskiej? – Status prawny, prawa i obowiązki doktoranta
🔹II Panel – Prawne aspekty kształcenia doktorantów w szkołach doktorskich
🔹III Panel – Wpływ kształcenia w szkołach doktorskich na rozwój nauki oraz państwa
**************************
🔍Osoby zainteresowane czynnym udziałem w seminarium prosimy o uzupełnienie formularza:
https://forms.gle/H57FdCfft2cLyZRJ9
❔Tematyka wystąpienia musi być spójna z zakresem tematycznym danego panelu.
W każdym panelu wystąpi 4 prelegentów.
📜Każdy z prelegentów otrzyma certyfikat potwierdzający jego czynny udział w wydarzeniu.
🕐Czas wystąpienia to 15 minut.
🗓Zgłoszenia można przesyłać do 12 lipca.
👥Wyboru referatów dokona Komitet Organizacyjny Seminarium.
Jego skład przedstawimy Państwu niebawem!
**************************
🔍Osoby zainteresowane biernym udziałem w konferencji prosimy o uzupełnienie formularza rejestracyjnego:
https://forms.gle/fv1a4uitZ52nAEDn8
🗓Formularz można uzupełnić do 17 lipca do 23:59.
📩W razie pytań zapraszamy do kontaktu: sdtoprzyszlosc@gmail.com
**********
Dear All,
📣On July 24, the Scientific Seminar „Doctoral Schools are Our Future” will be held, which is the culmination of the 1st edition of the ongoing project!
💻Seminar will be held remotely via MS Teams platform.
🇵🇱Seminarium will be conducted in Polish. English subtitles will be uploaded to it at a later date.
👤The event is aimed at students, doctoral students, directors of doctoral schools and anyone else interested in the topic of doctoral school education.
1️⃣ I part of the event we will present the final report containing information about the project’s assumptions and the results that the Project Team managed to achieve.
2️⃣ II part of the event will feature 3 panel discussions – speeches by speakers and a Q&A session.
🔹I Panel – Who is a doctoral student of a doctoral school? – Legal status, rights and responsibilities of a doctoral student
🔹II Panel – Legal aspects of doctoral education in doctoral schools
🔹III Panel – Impact of doctoral school education on the development of science and the state
**************************
🔍People interested in actively participating in the seminar, please complete the form:
https://forms.gle/H57FdCfft2cLyZRJ9
❔The topic of the speech must be consistent with the subject area of the panel.
Each panel will feature 4 speakers.
📜Each speaker will receive a certificate confirming their active participation in the event.
🕐The speaking time is 15 minutes.
🗓Submissions can be sent until July 12.
👥The selection of papers will be made by the Seminar Organizing Committee.
Its composition will be presented to you soon!
**************************
🔍People interested in passive participation in the conference, please complete the registration form:
https://forms.gle/fv1a4uitZ52nAEDn8
🗓Form can be completed until July 17 at 23:59.
📩 If you have any questions, please feel free to contact us: sdtoprzyszlosc@gmail.com
Komitet Organizacyjny Seminarium Naukowego
dr hab. Ilona Świątek-Barylska, prof. UŁ – Dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych UŁ oraz Kierownik Studiów Doktoranckich w zakresie nauk o zarządzania na UŁ. Przewodnicząca Komitetu Sterującego Ogólnopolskiej Konferencji Szkół Doktorskich – porozumienia, które zapewnia współpracę 34 uczelni prowadzących szkoły doktorskie. Autorka, współautorka, redaktor naukowy 5 książek i ponad 50 artykułów naukowych.
dr hab. Jarosław Korpysa, prof. US profesor nadzwyczajny jest zatrudniony w Instytucie Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Jest dyrektorem Szkoły Doktorskiej Uniwersytetu Szczecińskiego i kierownikiem komitetu naukowego Katedry UNESCO na rzecz rozwoju zrównoważonego społeczeństwa. Jest autorem ponad 120 publikacji dotyczącej tematyki : modeli biznesowych, startupów, przedsiębiorstw spin off i przedsiębiorczości akademickiej. Zrealizował 12 projektów naukowych w finansowych m.in. przez MEiN, NCN, NCBiR i Komisję Europejską.
r. pr. Wojciech Kiełbasiński (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)- radca prawny, autor kilkunastu publikacji naukowych, prowadzący szkolenia z zakresu prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, postępowania administracyjnego oraz umiejętności miękkich. Laureat nagrody specjalnej w konkursie Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra 2023.
mgr Barbara Pietrzyk-Tobiasz – absolwentka Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych UMCS w Lublinie w dyscyplinie nauk prawnych. Ukończyła aplikację radcowska w OIRP w Lublinie. Wiceprzewodnicząca Krajowej Reprezentacji Doktorantów, przewodnicząca Biura Prawnego KRD, zastępca Rzecznika Praw Doktoranta KRD. Zainteresowania badawcze: zagadnienia z zakresu prawa własności przemysłowej i prawa o szkolnictwie wyższym i nauce.
mgr Monika Wilanowska – Doktorantka w Szkole Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu Łódzkiego. II zastępca Rzecznik Praw Doktoranta Krajowej Reprezentacji Doktorantów. Koordynatorka projektu „Szkoły Doktorskiej to Nasza Przyszłość”. Prowadzi szkolenia dotyczące Prawa o szkolnictwie wyższym i nauce, procesu przygotowania wniosków grantowych, praktycznych aspektów funkcjonowania samorządu doktoranckiego. Naukowo zajmuje się prawem samorządowym, problematyką praw człowieka oraz przeciwdziałania patologiom społecznym.
„Projekt finansowany ze środków budżetu państwa, przyznanych przez Ministra Edukacji i Nauki w ramach Programu „Społeczna odpowiedzialność nauki II”.